FAQ

Wrap

Columns

Veelgestelde vragen

Algemeen

  1. De eerste keer een brief maken.

    Antwoord
    Stap 1 U begint met het aanmaken van een nieuwe brief door op de knop “Voeg toe“ te klikken. Lees meer >

  2. Hoe kan ik gebruikers toevoegen?

    Antwoord
    Onder de knop Account informatie > Gebruikersbeheer. Let op, je moet ingelogd zijn als beheerder. Lees meer >

  3. Kan ik algemene teksten aanpassen?

    Antwoord
    Ja, onder de knop Account informatie > Briefteksten, kunt u de standaard teksten aanpassen. Lees meer >

  4. Waar kan ik mijn bedrijfsgegevens inzien?

    Antwoord
    Bij Account informatie > Accountgegevens. Lees meer >

  5. Kan ik mijn gegevens ook wijzigen?

    Antwoord
    Ja, u kunt uw wijziging invoeren bij Account informatie>Account gegevens en vervolgens de wijzigingen opsturen naar ons. Na controle van de gegevens zullen wij deze doorvoeren. Lees meer >

  6. Wat betekenen de gekleurde bolletjes?

    Antwoord
    Rood = nog geen gegevens ingevuld. Oranje= al wel gegevens ingevuld maar de knop afgehandeld is nog niet aangevinkt. Groen= alle gegevens zijn ingevuld en de knop afgehandeld is aangevinkt. Lees meer >

  7. Kan het lettertype aangepast worden?

    Antwoord
    Nee, op dit moment is dat nog niet mogelijk. Lees meer >

  8. In wat voor bestandstype wordt de brief gemaakt?

    Antwoord
    Dit gebeurt in een pdf bestand. Het is niet mogelijk om dit in een Word bestand te doen. Lees meer >

  9. Zijn er ook workshops?

    Antwoord
    Ja, er zijn mogelijkheden om op locatie workshops te geven aan de adviseurs. Lees meer >

Klantgegevens

  1. Waarom kan ik geen NAW gegevens invullen bij klantengegevens?

    Antwoord
    De NAW gegevens worden pas op het laatst ingevuld bij het genereren van de brief. Deze gegevens worden ook niet opgeslagen. Dit doen wij om de persoonsgegevens te beschermen. Lees meer >

Polissen

  1. Hoe kan ik polissen toevoegen?

    Antwoord
    U kunt polissen toevoegen door met de muis op een leeg vakje te gaan staan en op de knop voeg toe te klikken. Lees meer >

  2. Hoe kan ik polissen verwijderen?

    Antwoord
    U kunt polissen verwijderen door de polis te selecteren en aan te klikken. Daarna linksonder op de knop verwijder te klikken. Lees meer >

  3. Wat houdt het veld kenmerkt in?

    Antwoord
    Dit veld kunt gebruiken als er meerdere polissen zijn van dezelfde categorie. Lees meer >

  4. Wat houdt het overvoerformulier in?

    Antwoord
    Als u de polis wilt overnemen kunt u hier de datum van overname invullen en uw tussenpersoonsnummer waaronder u bij die maatschappij staat geregistreerd. De brief wordt dan automatisch gegenereerd. Lees meer >

  5. Wat houdt het opzegformulier in?

    Antwoord
    Als u deze polis wenst te beëindigen kunt u hier aanklikken per welke datum dat dient te gebeuren. De brief wordt dan automatisch gegenereerd. Lees meer >

Briefopmaak

  1. Hoe kan ik manco's, voorstellen en keuzes toevoegen?

    Antwoord
    U kunt gebruik maken van de lijst of zelf teksten toevoegen en op opslaan klikken. Lees meer >

  2. Waarvoor is het tabblad Algemeen?

    Antwoord
    Hierin kunt u manco's, voorstellen en keuzes toevoegen van algemene aard. Deze tekstregels zijn dus niet bedoeld voor specifieke één polis. Lees meer >

  3. Kan ik teksten nog veranderen in het eindbrief voorbeeld?.

    Antwoord
    Ja, je kunt hier teksten toevoegen of verwijderen. Lees meer >

  4. Waarom zijn de polissen onderstreept in de voorbeeld eindbrief?

    Antwoord
    Als u met uw muis naar de onderstreept polis toe gaat en hierop klikt, gaat u rechtstreeks terug naar polisgegevens en kunt u eventuele aanpassingen doen. Lees meer >

Keuzeformulier

  1. Waarom kan ik kiezen tussen een ik en wij vorm?

    Antwoord
    Het keuzeformulier is een brief die geschreven is vanuit het perspectief van de klant aan U. Lees meer >

  2. Kan ik teksten wijzigen in het voorbeeld keuzeformulier?

    Antwoord
    Ja, de standaard teksten kunt u hier aanpassen. De specifieke regels kunt u wijzigen door met de muis op regel te gaan staan en deze te dubbel klikken. Hierdoor gaat terug naar de brief opmaak en kunt u de wijzigingen aanbrengen. Lees meer >

  3. Waarom een keuzeformulier

    Antwoord
    Het keuzeformulier is de basis voor dossiervorming. Lees meer >

Brieven genereren

  1. Worden de persoonlijke klantengegevens bewaard?

    Antwoord
    Nee, deze worden niet bewaard omdat wij niet willen dat er bij een eventuele internet aanval persoonlijke gegevens van uw klanten op straat belanden. Lees meer >

  2. Hoe worden de adres gegevens neergezet?

    Antwoord
    Standaard worden deze links neergezet. Middels het aanvinkvakje onderaan bij klantgegevens, kunt u ervoor kiezen dat deze rechts wordt uitgelijnd. Lees meer >